ZAPYTANIE OFERTOWE
dla zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000,00 złotych

Postępowanie nie jest objęte przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1320).

Treść niniejszego ogłoszenia nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 i 71 Kodeksu Cywilnego (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1061 z późn. zm.).

I. NAZWA ORAZ ADRES ZAMAWIAJĄCEGO

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

89-511 Cekcyn,  ul. Dworcowa 6

REGON 092352032; NIP 561-13-26-271; KRS 0000002049

Telefon: 518 721 204 / 52 51 61 141

Adres e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

II. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

  1. Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu i wyposażenia Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej z siedzibą w Cekcynie, zwany dalej „Zamawiającym”, zaprasza do złożenia oferty na dostawę aparatu usg przenośnego (mobilnego) -1 szt.
  2. Przewidywana wartość zamówienia nie przekracza 130 000 zł netto – Zamawiający prowadzi postępowanie zgodnie z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w oparciu o zasady przejrzystości, uczciwej konkurencji oraz efektywności wydatkowania środków publicznych.Na realizację przedmiotowego zamówienia Zamawiający otrzymał grant w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą „Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)”, realizowanego w ramach programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat, Środowisko 2021-2027, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, realizowanego na podstawie umowy nr FENX.06.01-IP.03-0001/23-00/1374/2024/17 zawartej w dniu 27.03.2024 r. pomiędzy Skarbem Państwa – Ministrem Zdrowia a Narodowym Funduszem Zdrowia
  3. .Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do Zapytania ofertowego. Opis przedmiotu zamówienia zawiera minimalne wymagania, które musi spełniać oferowany przedmiot zamówienia.
  4. Wykonawca zobowiązuje się do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia określonego w załączniku nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, zgodnie określonymi wymaganiami oraz zasadami wiedzy technicznej, zasadami należytej staranności, obowiązującymi normami i przepisami oraz umową.
  5. Wskazane w opisie przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie mają charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych o parametrach techniczno-użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowana przez niego dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Dopuszcza się zaoferowanie wyposażenia o wyższych parametrach.
  6. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne oraz inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia.
  7. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot Zamówienia na własny koszt i ryzyko do miejsca wskazanego przez Zamawiającego oraz przeszkolić personel Zamawiającego.
  8. Adres dostawy przedmiotu zamówienia: ul. Dworcowa 6, 89 – 511 Cekcyn.
  9. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest zawiadomić Zamawiającego z wyprzedzeniem minimum  3 dni roboczych. Dostawa przedmiotu umowy nastąpi w godzinach 8:00-15:00.
  10. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia sprzętu i wyposażenia medycznego fabrycznie nowego, nieużywanego, wolnego od wad fizycznych i prawnych oraz wydania dokumentacji dotyczącej dostarczonego przedmiotu zamówienia np. certyfikatów, atestów, deklaracji zgodności, instrukcji obsługi, paszportu technicznego itp.
  11. Za termin wykonania zamówienia Zamawiający uważa dostawę sprzętu i wyposażenia medycznego oraz przeszkolenia personelu.

III. WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ (CPV):

CPV 33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne

IV. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca jest zobowiązany wykonać zamówienie nie później niż w terminie
21 dni od dnia zawarcia umowy.

V. KRYTERIA OCENY OFERT I WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

Oferty zostaną ocenione według następujących kryteriów:

cena brutto – 100%.

VI. SPOSÓB I TERMIN SKŁADANIA OFERT

  1. Ofertę cenową należy:

złożyć w siedzibie Zamawiającego:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, 89-511 Cekcyn,
ul. Dworcowa 6 w zamkniętej kopercie z dopiskiem: OFERTA: „Zakup aparatu usg przenośnego (mobilnego)” 

lub

przesyłać pocztą elektroniczną na adres: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Oferta złożona elektronicznie powinna zostać podpisana podpisem kwalifikowanym/zaufanym/osobistym.

do dnia 12.12.2025 roku do godz. 10:00.

  1. Decyduje data i godzina wpływu oferty.
  2. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
  3. Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert nie więcej niż o 10 dni. W takich wypadkach może wystąpić do oferentów o przedłużenie terminu związania ofertą.
  4. Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
  5. Cenę oferty należy podać z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena musi uwzględniać wszystkie wymagania Zamawiającego określone w niniejszym zapytaniu ofertowym oraz obejmować wszelkie koszty, jakie poniesie Wykonawca z tytułu należytej realizacji zamówienia.
  6. Do oferty należy dołączyć następujące dokumenty:

 

  1. formularz oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego zapytania.
  2. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu postępowania wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszego zapytania.
  3. dokument potwierdzający umocowanie prawne do składania cywilnoprawnych oświadczeń woli ze skutkiem zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy (jeżeli dotyczy).

 

  1. Termin związania ofertą - 30 dni licząc od dnia, w którym przypada koniec terminu składania ofert.
  2. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert.
  3. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
  4. Zamawiający odrzuca ofertę niespełniającą wymogów określonych w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia.
  5. W przypadku innych braków oferty Zamawiający wezwie do ich usunięcia pocztą elektroniczną w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. W przypadku nieuzupełnienia braków oferty w ww. terminie Zamawiający odrzuca ofertę.
  6. Zamawiający może zwrócić się o wyjaśnienie treści oferty, Wyjaśnienie nie może prowadzić do negocjacji oraz nie może prowadzić do zmiany treści oferty z wyjątkiem poprawki oczywistych omyłek pisarskich, rachunkowych czy innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty.

VII.     WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU

  1. Z postępowania wyklucza się:
  • podmioty i osoby powiązanie z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo,
  • podmioty lub osoby podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2024 r. poz. 507 z późn. zm.),
  • podmioty lub osoby podlegające wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. 1), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1).

VIII.    ZAWARCIE UMOWY

  1. Projektowane postanowienia umowy stanowią załącznik nr 4 do zapytania ofertowego.
  2. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy z Zamawiającym, Zamawiający zawrze umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
    IX. DODATKOWE INFORMACJE

Załącznik nr 1 - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Załącznik nr 2 - Formularz ofertowy

Załącznik nr 3 - Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania.

Załącznik nr 4 - Projektowane postanowienia umowy.

Załącznik nr 5 – Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.

 

Cekcyn, dnia 05.12.2025 r.